Back

Pixelized Web Studio : Γιατί να φτιάξω ιστοσελίδα αφού εχω σελίδες στα social?

Δέχομαι μηνύματα για κρατήσεις ραντεβού! Μου παραγγέλνουν μέσω Instagram και Facebook! Tα social media είναι δωρεαν!

-Οταν ενα προιόν σου προσφέρεται δωρεάν,τότε είσαι εσύ το προιόν.

Οταν ένας καταναλωτής αναζητά ένα προιόν ή μια πληροφορία η πρώτη επαφή του με την αναζήτηση ξεκινά στο διαδίκτυο οχι σε μια πλατφόρμα social. Η ψηφιακή παρουσία στο διαδίκτυο μιάς επιχείρησης η ενός επαγγελματία δηλώνει αξιοποιστία και επαγγελματισμό. Δηλώνει πως ο προσφερόμενος έχει επενδύσει στην απόκτηση αξιοπιστίας και επαγγελματικού προφίλ χρησιμοποιόντας σύγχρονα εργαλεία. Το ίδιο συμβαίνει και με επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν για εταιρικά e-mails τις καλήξεις του gmail (οι οποίες προσφέρονται δωρεάν) και όχι e-mail της μορφής info@bussinesname.gr

Αν μπορούσες να διατηρείς την δική σου επιχείρηση ή να δουλεύεις για κάποιον άλλον τι θα επέλεγες?

 

Build your website Build your website Build your website
Build your website Build your website Build your website

 

Οτιδήποτε δημοσιεύεται στα social media ανήκει και διαχειρίζεται από τα social media. Αρθρα,προσφορές,προιόντα και οτιδήποτε άλλο μπορεί ανα πάσα στιγμή να διαγραφθεί να υποβιβαστεί από τον αλγόρυθμό τους ακόμα και να απορριφθεί χωρίς να υπάρξει κάποια εξήγηση η αναφερθής λόγος. Αντίθετα μια ιστοσελίδα σου ανήκει έχεις τον πλήρη έλεγχο της και του περιεχομένου της. Επιπροσθέτως τα social είναι κατεκλεισμένα από διαφημίσεις. Υπάρχει μεγάλη περίπτωση κάποιος επισκέπτης ενώ κοιτάζει την σελίδα σου στα δεξία να προσέξει κάποια πληρωμένη διαφήμιση από ανταγωνιστές και να εγκαταλείψει την σελίδα σου. Οσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν χωράει συζήτηση πως ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν μπορεί να σταθεί διαθέτωντας μόνο μια σελίδα στο Facebook.

” Μία γερή κατασκευή απαιτεί και τα κατάλληλα εργαλεία .“

Τα Google Analytics και τα διάφορα αντίστοιχα προγράμματα δίνουν αξιόλογα στοιχεία για τους επισκέπτες του ενός εταιρικού website και βοηθούν ώστε να βγουν κάποια πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Τα Facebook Insights έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να μπορέσουν να φτάσουν την χρηστικότητα των Google Analytics. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε περισσότερα δεδομένα που μπορούν να μας οδηγήσουν σε πιο αποδοτικές πρακτικές και αποτελεσματικότες διαφημιστικές εκστρατείε

Εσυ για πόσο ακόμα θα “παλεύεις” στα social media?

 

Content Hero
Content Hero
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποεί cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησής σας. Cookie Policy