Στη σημερινή εποχή της προνοητικότητας, οι εταιρείες προσπαθούν διαρκώς να ξεπεράσουν την εγγύτητά τους στο διαδίκτυο και να προσεγγίσουν μια ευρύτερη ομάδα κοινού. Ένα από τα βασικά στοιχεία-κλειδιά για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η ύπαρξη ενός φιλικού προς το χρήστη, κλειδωμένου ιστότοπου με καλό σχεδιασμό UI/UX. Το UI (Client Interface) αναφέρεται στα οπτικά στοιχεία ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής, ενώ το UX (User Experience ) αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με αυτά τα στοιχεία. Ένας ιστότοπος ή μια εφαρμογή με καλό σχεδιασμό UI/UX μπορεί να έχει καθοριστικό αντίκτυπο στην προσφορά. Ακολουθούν ορισμένοι τρόποι για να γίνει αυτό:
UI / UX

Πελατιακή Αφοσίωση
Αναβάθμιση της αφοσίωσης των πελατών: ένας καλός σχεδιασμός UI/UX μπορεί να κλειδώσει τους πελάτες σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή και να τους κρατήσει περίεργους. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες προβολές σελίδων και περισσότερες επισκέψεις. Ο μεγαλύτερος χρόνος παραμονής στον ιστότοπο αυξάνει την πιθανότητα οι πελάτες να ερευνήσουν δεδομένα και υπηρεσίες, αυξάνοντας τις πιθανότητες συναλλαγής.
Brand Diff
Διαφοροποιήστε την επωνυμία σας: Οι καλά σχεδιασμένοι ιστότοποι και εφαρμογές μπορούν να διαφοροποιήσουν την επωνυμία σας. Μια καθαρή, φιλική προς το χρήστη διεπαφή μπορεί να δημιουργήσει θετική εντύπωση στους πελάτες. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση αφοσίωσης και συνάφειας, οδηγώντας σε περισσότερες επιχειρηματικές συναλλαγές.
Abandonment
Μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης: Το ποσοστό εγκατάλειψης αναφέρεται στο ποσοστό των πελατών που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας αφού τον διατρέξουν σαν να ήταν μια ενιαία σελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης μπορεί να υποδηλώνει ότι οι πελάτες δεν βρίσκουν αυτό που προσπαθούν να βρουν ή ότι η εξερεύνηση του ιστότοπου είναι πολύ δυσχερής. Ένα καλό σχέδιο UI/UX μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης, διευκολύνοντας τους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν και να εξερευνήσουν αποτελεσματικά τον ιστότοπό σας. Τα χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης οδηγούν τους πελάτες να περνούν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπο, γεγονός που με τη σειρά του οδηγεί σε μια διευρυμένη προσφορά.
Conversion Rate
Βελτιωμένα ποσοστά μετατροπής: Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές με καλό σχεδιασμό UI/UX μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής. Το ποσοστό μετατροπής αναφέρεται στο ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή δραστηριότητα, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση ενός πεδίου επικοινωνίας. Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος ή μια εφαρμογή μπορεί να διευκολύνει τους πελάτες να ολοκληρώσουν αυτές τις δραστηριότητες και να επεκτείνουν την προσφορά.
Mobile Friendly
Διευκόλυνση της ευέλικτης δέσμευσης: Με την άνοδο των φορητών συσκευών, οι διαδικτυακοί ιστότοποι και οι εφαρμογές που είναι βελτιστοποιημένες για ευέλικτες συσκευές είναι απαραίτητες. Ο καλός σχεδιασμός UI/UX μπορεί να κάνει τις ευέλικτες συναντήσεις πιο ομαλές και φιλικές προς τον χρήστη, οδηγώντας σε αυξημένη αφοσίωση και προσφορές.
Συμπέρασμα
Εν κατακλείδι, ένα καλό σχέδιο UI/UX είναι απαραίτητο για να κερδίσει κάθε εταιρεία.